Garanti Bilgileri

Ürünlerimiz için üretici garantisi sunuyoruz.
Garantiye ilişkin talepleriniz için, lütfen bizimle iletişime geçin.
Aşağıda, garanti kapsamında olan konulara ilişkin bir genel bakış bulabilirsiniz.

Garanti Sorgula

Mail İle Sorgula

WhatsApp ile Sorgula

Garanti sorgulama işlemi için aşağıdaki
WhatsApp simgesine tıklayarak IMEI no giriniz.

Garantinizin kapsamı

GARANTİ KOŞULLARI

Garanti Koşulları Hakkında Bilgilendirme

Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir.

Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Tüketici seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde seçimlik haklarını kullanabilir.

Servis noktalarımıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 iş günüdür.

Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.

Samsung ürününüzle ilgili teknik yardım almak için web sayfamızdaki “Destek” Bölümünden giriş yapabilir, Samsung Yetkili Servis merkezlerimizi ziyaret edebilir ya da Müşteri Hizmetleri merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz (444 77 11).

Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

Tüketici Hakları ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız: www.gtb.gov.tr